Методичні матеріали:
Конспект уроку
Презентація
понеділок, 12 вересня 2016 р.
неділя, 11 вересня 2016 р.
Прес-конференція "Гранітна опора наук"
Вступне слово ведучого:
Математика – одна з тих наук, без якої неможливий науково-технічний прогрес суспільства. Вона проникла в усі сфери наук: техніку, економіку, гуманітарну. Вона збагачує їх і завдяки цьому розвивається сама.
Тема нашої прес-конференції “Гранітна опора наук” говорить сама за себе. Ми поведемо мову про застосування математики в різних галузях знань, житті, науках.
На нашій прес-конференції сьогодні присутні:
Представники науки:
Математика – одна з тих наук, без якої неможливий науково-технічний прогрес суспільства. Вона проникла в усі сфери наук: техніку, економіку, гуманітарну. Вона збагачує їх і завдяки цьому розвивається сама.
Тема нашої прес-конференції “Гранітна опора наук” говорить сама за себе. Ми поведемо мову про застосування математики в різних галузях знань, житті, науках.
На нашій прес-конференції сьогодні присутні:
Представники науки:
- завідуючий кафедрою геодезії ШАН
- доцент факультету “Минуле і сучасність”
- кандидат хімічних наук ШАН
- декан факультету математичної лінгвістики
- майстер спорту з баскетболу
- військовий інженер
- астролог
- власний кореспондент газети “Глобус”
- редактор журналу “Цікавий калейдоскоп”
- завідуючий відділом науки журналу “Горизонти науки”
- кореспондент газети “Призовник”
- редактор журналу “Фізики і лірики”
- кореспондент журналу “Магія”
- редактор журналу “Будьте здорові”
пʼятниця, 11 грудня 2015 р.
Професія шукає математика
Думайте, творіть, не бійтеся помилятись
Тема уроку. Розв’язування задач на всі дії зі звичайними дробамиТип уроку: застосування вмінь і навичок.
Форми організації навчально-пізнавальної діяльності: індивідуальна, групова, фронтальна.
Технології: елементи технології критичного мислення, колективно-групового навчання з використанням методів «Мікрофон», «Карусель», «Кубик».
Формувати навички роботи в групах; залучати учнів до складання і розв’язування задач виробничого характеру; виховувати інтерес до математики, позитивне ставлення до навчання, до набуття нових знань, саморозвитку, прагнення до успіху.
Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті в ході вивчення теми «Арифметичні дії зі звичайними дробами» та відпрацювати навички використання цих знань для розв’язування текстових задач і рівнянь.
середа, 28 жовтня 2015 р.
Чи знаєте ви? (математичні цікавинки)
Чи знаєте ви, що Шарль Перро, автор «Червоної Шапочки», написав казку «Любов циркуля і лінійки»?
Чи знаєте ви, що Наполеон Бонапарт писав математичні роботи і один геометричний факт називається «Задача Наполеона»?
Чи знаєте ви, що Наполеон Бонапарт писав математичні роботи і один геометричний факт називається «Задача Наполеона»?
вівторок, 20 жовтня 2015 р.
Місто без математики
Пропоную виховний захід "Місто без математики"
Уявіть собі невелике місто, де живуть науки. В прекрасних струнких храмах мирно походжає мудра Філософія, Історія, строга Хімія і Фізика, древня Астрономія, сучасна Кібернетика, Мистецтвознавство. І як єдина володарка господарює в місті Математика...
Математичні закономірності живої природи
Контури листя і пелюстки квітів багатьох рослин з великою точністю описуються рівняннями в полярній і прямокутній декартовій системах координат.
Підписатися на:
Дописи (Atom)